Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Peppen!


Idag är jag riktigt pepp!
Jag och Anna har varit ute och fotograferat och för första gången så är det jag som står framför kameran! Kändes väldigt konstigt, men jag blev faktist förvånad över hur bra det blev! Jag har en tendes att alltid bli dålig på bild (har tom fått det bekräftat av andra) och Anna är inte ens van vid porträttfotografering.

Så nu har jag lite nya fina bilder på mig själv att ha på hemsidan.
Känns dessutom konstigt att nu är det jag som får vänta på bilder ;)


Jag är hemma nu, vilket känns underbart! Internettet har legat nere nästan hela dagen igår, så jag har haft lite abstinens, hehe. Jag har en grymt rolig grej som jag vill göra! dock så berättar jag inte mer om det nu, men galet pepp är hon :D



Kommentarer
Leo Erdfelt

Oj, detta blir spännande att se!

Jag fick själv stå framför kameran när jag skulle ha visitkort och sånt. Hur konstigt som helst att sitta och redigera sig själv!



- Leo

2010-02-21 @ 14:07:55
URL: http://www.erdfelt.se
[FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag gillar inte heller att stå framför kameran, jag är för självkritisk... tyvärr :( Skulle vara om någon fotar mig "på riktigt" som jag gör när jag fotar någon :) Då går det bra ;)

2010-02-21 @ 17:46:15
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Anna

Pepp pepp pepp! Jag med! Är så glad över dagens insats! Snart är jag erfaren som fan, vänta bara :P Haha

2010-02-21 @ 18:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: