Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Framtidsplaner :)


Har nyss klickat runt på en massa bröllopsfotografers hemsidor, både svenska och från andra länder, och känner mig lagom fylld med inspration! Jag ska också lyckats! och det verkar faktist gå framåt!
Jag tycker det är riktigt roligt att läsa igenom fotografernas "FAQ", finns massa bra tips att hämta där, och sen är det ju såklart också riktigt roligt att läsa om deras kamerautrustning! Nu jag har en hel lista med objektiv som jag bara M Å S T E ha! (men ja, det kan ju ta sin lilla tid att samla ihop)

Jag en del saker som behövs fixas nu (som den där hemsidan som jag designar om innan den förra ens var färdig, ajdå) så nu ska jag sätta mig och skriva ner allting och göra en liten plan. Är himla pepp!
Jag ska delta i Landskrona tjejmässa och ställa ut lite bilder och jag har lite erbjudande och annat planerat inför det :) dock så har jag inte så stora förväntningar men det är alltid kul med en chans att synas!

(förövrigt så har min röst försvunnit idag, tror det är någon som inte vill höra min ljuva stämma längre)






(bara för att man inte alltid måste vara seriös)




Kommentarer
Veronica - Vera Photo

Härligt med inspiration och motivation! Tack för en härlig blogg!

2010-02-18 @ 06:43:58
URL: http://www.veraphoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: