Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

and theyre back



Mina föräldrar och min syster och hennes pojkvän kom hem från USA igår, dock så är det snökaos här i lilla Skåne (okey, inte lika illa som igår men tillräckligt för att tro att tågen är sena/inställda), så jag får såva här en natt till,. men imorgon så är jag hemma igen! Ska bli himla skönt!

Sitta vid min fina bra datorn och att få träffa Fredrik såklart! Vi har knappt träffats dessa 2 veckorna som jag varit hus/hundvakt i Häljarp.



Kommentarer
[FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag vill också åka till USA! :)



Men jag åker till Thailand om 3 dagar för 6:e året på raken så jag ska väl inte klaga? :)



Ha en fin kväll!

2010-02-21 @ 17:35:46
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: