Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

25 februari 2010


Idag har jag kommit igång som jag ska igen, och förkyldningen är (nästan) helt borta!

Jag har kommit på vad jag ska göra med mitt liv! Nice nice! Självfallet så ska jag jobba med mitt företag, men jag har också sökt Webbutveckling: Grundkurs. Så jag hoppas att jag kommer ha riktigt fullt upp under sommaren med sommarjobb, företaget OCH studie! Riktigt massa! men senare så året väntar (förhoppningsvis) en grymt trevlig belöning om man säger så ;)

Jag är riktigt pepp på att äntligen kommit vad jag vill göra :D och himla förväntans full!
Som ni kanske inte förstod så är tanken att jag ska läsa grafisk design, men jag behöver gå Originalproduktion innan jag kan läsa den kursen också,. webbutvecklingskursen som jag sökt är bara för att det är roligt.
Kursena är alla på deltid så tanken är att jag ska hålla på med företaget samtidigt.

Har skrivit en massa listor på vad som måste fixas. Just nu MÅSTE jag köpa DVD skivor, vilket är helt omöjligt att på tag på här i lilla landskrona, har 2 jobb som ska brännas och skickas iväg och det är riktigt jobbigt att inte kunna fixa det direkt,. men ja, det får jag fixa imorgon.

Pepp pepp pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: