Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Försöker komma vidare,.


Håller på att försöka klura ihop ett bra CV på engelska,. men det går ju sådär. Varför får man inte lära sig detta på engelska lektionerna? Hade varit fett najs.

Jag träffade underbara fina Lisa igår, och med tanke på att vi inte träffats på typ 5 år och faktist inte sådär värst många gånger innan dess så känns det alltid som vi har känt varandra hela livet. Älskar sånt.
  Och ganska väldigt random så har hon befunnit sig i den där startgropen som jag är i nu och faktist lyckats ta sig ur. Hon har bott i London i 1,5 år och befinners sig just nu i ja, stockholm. Och efter att ha pratat med henne så känns det ganska självklart att jag ska dra iväg! Och jag är väldigt pepp! Har dock fortfarande en del saker som måste fixa, men det känns som flytten inte är allt för långt bort. Nu sitter jag ju ändå här och håller på att fixa med ett cv.

Kommentarer
Nathalie

Såg att du tidigare varit in i min blogg och kikat :)Roligt!

Vilka fina bilder du tar, får man fråga vad du använder för kamera och objektiv? Redigerar du bilderna mycket?

Jag älskar själv att fota men är inte så duktig och är dålig på att hitta nya vinklar att fota i =)

2010-12-03 @ 15:55:07
URL: http://nathalier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: