Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

sjukling




Har åkt på en jäkla förkylning! (tack Anna! :P)
och inte bara det, jag har även fått de 2 största finnarna någonsin! J ä t t e k u l!

Varit sjuk i 3 dagar nu, men det börjar äntligen släppa. Kan dock inte påstå att det ska bli kul att träffa banken imorgon,..
Bröllop på lördag och jag måste blivit helt tipp topp till det, och det ska jag bli också. Bara halsen som strular lite, och lite huvudvärk så det ska inte vara några problem. De första 2 dagarna kunde jag varken prata eller svälja (inkl. äta), eller sova, hade både feber och huvudvärk, så jag nu mår jag faktist bra :P






Kommentarer
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Krya på dig! :)

2010-08-05 @ 12:47:48
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: