Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

lite 'behind the scen'




Har lånat min föräldrars lilla kompakt kamera (Canon ixus 80IS) som jag ska ha med mig till Spanien. Och hittade bilden ovan i den. Från när jag tog bilder på mina sötsöta kusiner och min väldig trötta pojkvän.
  Kameran är faktist bland den bästa kompakta kameran som jag testat, och då är den tom ganska gammal nu. Ska definitivt köpa en sådan sen, när jag har pengar.

Även mellan kameran (400Dn) följer med på resan. Är lite för feg för att ta med 5dn ;)

Jag borde börja packa ,.......
Kommentarer
Fotograf MissJeni

Låter härligt att åka utomlands, jag vill också!!

2010-08-29 @ 22:22:20
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: