Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

blöögh!




Gosh vad trött jag är på Swedbank

Har varit på banken 2 gången nu för att få ett jäkla visakort! Men dom bara sägen till mig att det inte går, trots att jag känner/vet folk som har visa (och då inte heller visa kredit).
Jag vill bara ha ett helt vanligt Visakort som är kopplat till mitt konto. Inget kredit eller något sånt mög.

Antar att de har missförstått mig, men vem fattar inte;
"Hej jag vill ha Visakort, finns det något alternativ för folk som inte har fast inkomst?" Och "Jag ska utomlands och behöver ha ett visakort"

Swedbank säger att det inte går, medans Anna (som har visa med ingen fast inkomst) säger att det går.

Jag är inte direkt jättepepp på att ta med mig 13 000 kr i kontanter till Spanien.
Halva kursavgiften samt pengar att leva på.


Och så det positiva med dagen.
Hade visning på lägenheten idag och personen som vill flytta in här vill flytta in så tidigt som möjligt! Vilket betyder att vi inte behöver betala en hel månads extra hyra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: