Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Nu händer det lite saker




Bild från Anna och Daniels bröllop

Leo har lovat att låna ut sina studioblixtar till plåtningen som jag har knåpat ihop, den börjar arta sig och snart kan den faktist blir av! Ska bli riktigt roligt! Har lite olika grejer på gång nu som alla ska bli massor av skoj! Alla är TFP plåtningar nem jag vill utvecklas med inom mode :)

Efter några veckors kli i frångarna så ska jag imorgon äntligen ha en fotografering, morgon gåva. Ska bli roligt! Är sjukt pepp!



Kommentarer
Fotograf | Caroline Landin

Wow vilket vackert foto!



Det gillar jag massor! :)

2010-04-28 @ 08:04:50
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Fotograf MissJeni

Projekt är alltid kul att ha för sin egen skull :D



Hoppas morgongåva plåtningen går bra :D

2010-04-28 @ 09:14:04
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: