Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Klant





Det var ju lite klantigt av mig att inte kolla busstider idag,. jag har tänkt fel på dagarna i flera dagar nu, har gick jag runt och tänkte att det var måndag, men icke! Så nu missa jag bussen,. men det kunde varit värre, trots att bussen bara går varanan timme så går ju faktist tåget varje.
Jag missade inte heller något superviktigt då jag bara ska till min föräldrar.

Och så knäppte jag denna bilden på vägen hem från busshållsplatsen :)



Kommentarer
Fotograf | Caroline Landin

Vackra blommor! Man blir så glad av alla vårblommor!

2010-04-25 @ 13:00:25
URL: http://carolinelandin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: