Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

i´m gonna die ,..





Var på ungdomsmottagningen häromdagen och fick domen "för högt blodtryck", blev vägrad påfyllning av P-piller och fick en order att söka hjälp hos vårdcentralen,. och så fick jag en "det är säkert ingenting, men det kan vara så det är bäst att du kollar upp det" - I`M GONNA DIE!

Det är kanske inte så konstigt att mitt blodtryck är för högt, jag har massor av saker som jag har ångest, panik och allmänt stressar om. Massor saker jag vill göra och grym frustration för att jag inte kan göra det, just nu. Ständig stress över pengar, och ännu mer saker som jag vill göra. Och nu har jag även mitt höga blodtryck att nojja över. Har himla svårt att koppla bort allt sånt,.
jag måste hitta ett jobb och snart, den här arbetslösheten får mig att klättra på väggarna.

Dessutom så vill jag bli en erkänd fotograf, men jag vill också vara världsvan. Planen är att resa. Jag har inte velat säga det innan i bloggen eftersom det fortfarande är mycket som ska göras innan det äns är möjligt. Ganska mycket pengar behövs.






Kommentarer
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Inte kommer du att dö av för högt blodtryck - men man får inte äta p-piller pga risken för proppar när man har högt blodtryck. Du kanske måste försöka varva ner lite? Stressa av? KBT? Eller bara något som yoga eller liknande? :)



Kram Carro - The crazy blonde - men också en sjuksköterska ;)

2010-04-23 @ 16:57:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Fotograf Annelie Malmgren

**



Just Another Crazy Blonde: Det vet jag, men måste medge att det känns lite konstigt! Tror att det är rastlösheten som spökar,. men det ska nog bli bra :)



**

2010-04-23 @ 17:47:00
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: