Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

finfina dag!





Underbar dag det är idag! Och har varit de senaste dagarna, men idag känns det extra skönt så jag och Fredrik spenderade hela dagen igår med att storstäda lägenheten och slänga massa onödiga saker.
Rent och skönt är det nu!
  Har dock lite kvar, ska köpa ett liiitet köksbord, en byrå och en lampa till köksdelen. Få lite fint här hemma så kanske man börjar trivas,.. har letat efter lägenhet men inte hittat någon så nu får vi få tummen ur och fixa till här hemma istället. Och lite tavlor behövs också!

Vi fick en lapp igår att som ska fixa med internettet idag, dra nya kablar och grejer (därav städrycket) vilket är lite trist så jag hellre vill ut och fota. Dom kommer mellan 07.00- 16.00 så får hoppas att dom kommer snart.

Ojoj, detta inläggen vandra bort från det jag tänka skriva,. skulle skriva att det är en jättebra dag och humöret är på topp!




Kommentarer
Fotograf MissJeni

Jag och min sambo var också inne på en ny lägenhet. Men istället köpte vi en ny garderob till sovrummet och har stora planer att göra om i vardagsrummet :D

2010-04-15 @ 13:47:28
URL: http://jeni.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: