Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Min kväll igår






Igår slog jag på stort! Ost o skinkpaj med gruka! :P löjligt tycker ni, kanon tycker jag! Fredrik gillar inte paj, så vi äter aldrig det, och då får man passa på medans han jobbar ;) Till det blev det också några vänner avsnitt. Ganska najs faktist.

Svenska hollywoodfruar, helt underbart ju! Haha. Anna Anka va helt klart bäst. Tänka sig att dom kom på ett så fjantigt program,.. fast visserligen är USA ett ganska fjantigt land. Lära sig skjuta i självförsvar? lysande idé.


Nu nä ska jag gå och vara arbetslöls på arbetsförmedlingen.


Kommentarer
MissJeni

Åh ost och skinkpaj är ju asgott :D Nu blev jag själv sugen på en!

2009-09-15 @ 13:55:54
URL: http://jeni.blogg.se/
Tina

haha ja Anna Anka gör hela programmet lite roligare. :)

2009-09-18 @ 23:41:18
URL: http://noctumsemper.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: