Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Fullspäckad morgondag


Imorgon kommer bli en lång dag. Den börjar kl 09.00 nere på körskolan där jag ska sitta på en kurs i fyra timmar, 12.58 går min buss från rådhustorget i Landskrona där det följer en 1,5 timmars bussresa.
Dock så är resan till ett bröllop i ljuvliga Arild :) gud va jag längtar! Älskar att fotografera bröllop, detta är dessutom ganska speciellt eftersom det skulle varit det sista denna säsongen. (har dock ett till samt några förfrågningar senare i år) men som sakt, det kommer bli en tuff morgon.

Nu ska jag och älsko springa iväg och köpa kinamat, mums!

Kommentarer
MissJeni

Man vet aldrig när man fotar sitt sista bröllop för säsången :) hoppas du får en himla bra dag :D

2009-09-19 @ 11:40:14
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: