Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Dop





Vart på lillens dop igår, den lilla klumpen har formats till en söte "liten" gosse ^^ och under em,. mottagningen så var jag såklart tvungen till att smyga upp och ta lite bilder sötnosen. Det var meningen att det blir vara lite i smyg och bli en trevlig julklapp till familjen, men ja, när folk börjar "åh så söta bilder!" och vill att man ska visa dom så blir det svårt att komma undan. Aja, jag har redan köpt julklapp så detta var bara en bonus.

I veckan ska jag få chansen att ta fler bilder :)


Jag vet att den sista bilden är inte 100% skärp, men jag tyckte att den var värd att visa















Kommentarer
syrran

Så söta de blev:) jätte fina bilder;) kram/H

2009-11-23 @ 20:01:17
Prinzessin

Älskar den sista bilden, älskar hans blick.

2009-11-24 @ 01:59:42
URL: http://prinzessin.blogg.se/texter
Liisa

Tycker inte alltid att skärpan är det allra viktigaste. Bäbisen har ett fint uttryck i ansiktet och det gör mycket bara det:)



Väldigt fina bilder alla tre:)

2009-11-24 @ 16:16:50
URL: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: