Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Det ser ljust ut





Det ser ljust ut :)
Hur kan allting bara börja kännas 1000gånger bättre? Det är ganska roligt det där, hur allt kan ändras på 5 sek.  Fast det är det det som har hänt för mig, igentligen.

Utställningen. Det gick faktist ganska bra och jag är nöjd med den. Det vart ju inte sådär tokigt mycket folk- men jag fick himla bra kritik och en hel del visitkort försvann :) Och jag ser framemot nästa! som blir bigger and better och ett helt annat innehåll. Vet dock inte när, vad och hur, men det löser sig :P
Efter utställningen blev det fast, urkul och perfekt fylla.

Idag. Idag har också varit bra :) Vi har haft vår premiär med "En blodig affär" (a little shop of Horros) och det gick jättebra! Vi kickade andra halvan av klassens asses! ;) Imorgon har vi tre stycken föreställningar! Usch! Det blir "skolan" hela dagen. Känns jobbigt- men det blir väl roligare än vad det känns nu. Och snart är det dags för klassresa! Woho!


För övrigt så jag har massor av planer på gång! Hihi! Hoppas verkligen det går vägen. Hade varit riktigt nice! :)

Kommentarer
Prinzessin

Tre föreställningar på en dag? De kan inte vara lätt..



Och du får komma och se Lysistrate i helgen.

2009-05-18 @ 23:08:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: