Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Sommartider




Bild: Jag



Jag och älsko gick på en promenad idag, det var himla mysig. Satte oss en stund vid havet och drack varsin folkis. Det blev lite bilder taga, bla denna här över.

Jag har lite små ångest över utställningen- tror inte att det kommer bli någon vidare succé, har blivit på ganska kort varsel som jag sakt till vänner och dessutom så ska många till motordagen på Road Riders. Aja, det bli väl bättre än ingenting ;)

Jag kanske också köper en kamera imorgon! *håller tummarna*

Kommentarer
F R I D A S F O T O - B L O G G ♥

Fin blogg och fin bild :)



Ha en bra dag! :)

2009-05-11 @ 13:34:14
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: