Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Shopping sugen


Lindex Shop Online - Klänning 
199;- Från Lindex

Nu blev jag mega shopping sugen!
Har hittat hur mycket grejer som helst som jag vill ha! ,. om man bara haft pengar.. det är ganska tomt i kassan nu efter kameraköpet och efter jag växlat Pragpengar. Ooojoj! Dessutom så hatar jag att prova kläder, speciellt nu när jag gått upp en storlek också! Hojhoj! En tjockis kommer flygande! Nä, det finns inget värre än när man behöver ta en större storlek. Häromdagen hittade jag ett ursnygga short, men det blev inget köp då ja, jag har blivit större :P "Asch, köper dom när jag gått ner igen."- like thats gonna happen :P

Så det jag går enda jag går runt i är kjol+ legging, dom töjer sig så då märker man inte om man blivit tjock samt mina tokigt sletna Acne jeans. Det hade varit kul med lite nytt,..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: