Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Prag!






IDAG ÅKER JAG TILL PRAAG!

Ikväll. Det ska bli galet kul! hoppas jag,. kommer åka tåg ner så det kommer ta sin lilla tid, men tågresan kommer väl bli en stor del av det hela liksom. Jag och några andra ska dra till en mega stor fotoaffär, det ska bli riktigt nice! Dock så har jag inte pengar att köpa något >.< men ändå. Så kan jag testa Canon eos 5D mkII och se om den verkligen är värd de där 15000 ;- extra ;)

Lilla kameran kommer hänga med, samt mini kameran ;) (400dn och canon ixus 80) håller på att tömma minneskortet, och med denna datorn så kommer det ta sin lilla tid. Kanske tur att jag har mycket att göra? ^^ Måste fortfarande packa och svara på mail och sånt,.. men jag är i alla fal klar med alla skolgrejer :D

Ska bli riktigt skönt med semester :) det var himla längesen sen senast..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: