Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Herredjävlar, det är en epidimi!




Bilder: Jag


Stess, känns som alla är stessade nu för tiden. Inklusive jag. Känner mig så himla stressad att jag knappt kan sova! I förgår sov jag en timme, knappt. Försökte somna men allt som ska fixas innan studenten och all son händer efter och vad det nu kan vara. Mycket att tänka på. Dessutom så ska projektarbetet vara färdigt denna veckan - som tur är så har jag skött detta ganska bra och har inte massor att göra med det... men det spelar ingen roll för där är så mycket annat. Ibland bli det så illa att jag försvinner för en stund.  Jag mår inte bra just nu.
Fick svar från LIDL- Inget sommarjobb där heller.

Jag ska ta mig ur detta, men det kommer ta tid. Som tur är har jag världens bästa pojkvän som har världens största tålamod. Han måste verkligen älska mig <3


Blägh, inte äns inläggen blev bra :P Har suttit och försökt skriva hela dagen,. och inte äns det blev klart eftersom klockan nu är 01.30. Imorgon ska jag iaf bränna fotoskivor och skicka iväg,. så det är ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: