Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Möte



Mötet med brudparet gick jättebra! Över förväntan :)
Dom har verkligen koll på läget, och backup planen om det skulle regna är perfekt. Dom vi gifta sig i en lokal som är en möbelaffär (inte vilken som helt utan bara dyra möbler ^^) men det finns många möjligter och ljusen är nice! Dessutom så är paret inte heller rädda för att bli lite blöta ;)

Jag får fria händer när det gäller fotona, mycket detaljer är ett plus. Jag som älskar detaljbilder så tycker jag det är kanon, får nog bara inte glömma bort porträttbilderna nu :P

Är på himla bra humör och längtar tills det är dag!
dock så är jag inte så kry, näsan är täppt och huvudet dunkar,.. men jag är på bra humör iaf :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: