Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Fotoalbumet




Bild:
Jag


Håller på att sätta in bilder från mitt allra första bröllop i ett album, det har tagit tid det ;) Har haft bilderna framkallade i säkert ett år nu känns det som,. men nu är det dags. Tänkte visa det när det är dags för redovisning av projekten. En sak som jag inte ser värst mycket framemot,.. inte alls. Redovisningar har aldrig riktigt varit mig grej, och jag känner mig väldigt obekväm "men du spelar ju teater" - brukar jag få höra. Helt annan sak!
Aja, det ska väl funka det med...

Känner mig lite off idag, kan vara det att jag fått en timmes sömn, känns som det har blivit lite av en ovana, ocoolt! Ögonlocken bränner och sängen kallar. Utomhus är dimman överdrivet tjock och att gå till tåget (skolan) känns inte sådär jättepeppande. Var det inte vår igår?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: