Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Canon 5d mk2 - overload





Hittade de här på tradera ;)
En (ny) säljare som säljer 13 st Canon EOS 5d mk2 för 5630;-

Säljar bor i Lidköping, om det nu stämmer. Och där bor även min syster (nästan) så jag ska nappa på detta. Har mailat säljaren och frågat om man kan hämta kameran och betala när man hämtar den. Och kan man det så är det ju bra och kan man det inte så känns det som att dom luras lite ^^

Men att kolla är ju verkligen värt det.

Kommentarer
A N N A B E X E L L

jag tycker det ser liite misstänkt ut när dem säljer så många, kan dem inte vara stulna? fast isf kanske dem skulle säljt dem billigare X)

2009-03-15 @ 16:37:45
URL: http://annabexell.blogg.se/
Fotograf Annelie Mlamgren

A N N A B E X E L L: Jo, vet att det är ganska mycket misstänktsamt, men som sakt. att kolla skadar ju inte- Skulle aldrig tänka mig att betala i förskott och sen få det hemskickat på en sån sak ;)

2009-03-15 @ 17:14:18
URL: http://[email protected]
Anneli

En kamera som precis kommit ut som ny i handeln och som går på cirka 25.000 och denna försäljare bara vill ha en 1/5 av ordinarie priset! Nä...detta är något skumt med så klart!



2009-03-29 @ 19:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: