Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Söndag


Halloj!
Hoppas ni haft en underbar midsommar, det har i alla fall jag haft! =)

Idag blir det dock mest jobb- har en hel del som jag vill få gjort, en hel del förändring i mitt företag/ande?. Och jag orkar inte vänta till måndag för att börja med det! ;) Jag har planerat att vara ledig på helger (förutom när jag har fotojobb), med det börjar ju inte så bra,. sen ska jag fixa lite blocketannonser till mina föräldrar.

Igenligen skulle till bli en tur till tivolit här i Landskrona, men det kanske bli senare idag? Det har varit en tradition att besöka det varje midsommar,.
Kommentarer
Gilraen

Det blir jobb för mig med idag. :)

2009-06-21 @ 12:53:12
URL: http://gilraen.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: