Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Slappedag


Idag har varit en riktigt slappedag, usch,. skulle behöva få fixat lite saker och jag har haft det i tanken hela dagen. Men kroppen orkar inte riktigt. Just nu ligger Älsko och vilar- han har jobbat natt,. ska väcka honom om en halvtimme så ska vi kila ner till HM och shoppa lite, få något vettigt gjort idag.

Jag har bästan helt bestämt mig för att börja träna, det har blivit lite för mycket extra kilo nu ;) Dessutom så hade det nog varit ganska skönt också. Jag vill börja träna för att sen börja dansa igen, saknar dansen ganska mycket nu för tiden. Får väl se hur det blir med det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: