Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Söndagskväll





Tack för en fin kväll Klina!

Kvällen har spenderats med min fina vän Lina, och trots att sessionen inte blev värst lyckad så var det ändå himla trevligt. Vi får helt enkelt köra någon annan gång så får du lämna ditt crazy eye hemma ;) Några fina bilder blev det i alla fall. Och dessutom så fick mina ben bada lite.. bland tång och äckliga djur. usch!

Nu har jag även varit på gymmet i en timmes tid och nu ska jag kolla Sex and the city och äta Ben en jerry's, mums!


mina bleka badande ben, och lite av min fina nya klänning..

Kommentarer
äni

haha skön bild den översta! :D

2009-07-07 @ 23:08:18
URL: http://annabexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: