Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Senaste tiden





Ja det har ju hänt en hel del den senaste tiden,.
Jag har bland annat fixat håret :) Fick det av min kära moster i studentpresent, väldigt bra present tycker jag. Så det blev nästan en heldag hemma hos henne i sjöbo (hon har sin salong där) där är mörkt med lite röd ton i och sen lite slingor i det oranga hållet, förstår att det låter knäppt med det blev kanon och jag är supernöjd :)

Jag har börjat träna på 24/7, men visserligen har det inte blivit alls denna veckan, haft lite mycket att göra. Man snart ska jag dra igång igen, och då även dra med min älsko ;)

Mycket har som sakt hänt, men det känns bra. Jag har styrt upp både mitt liv och företaget lite känns det som. Sorterat papper, varit på möten, bokat mötet, pratat med körskolan, svarat på mail osv.

Idag är jag färdigt med mina måsten, och klockan är bara 1 :) Nu ska jag ta och städa lite och sen redigera lite bilder under dagen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: