Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Working Family



Halloj!

har varit hemma stund nu, min nya bloggdesign börjar arta sig. Vet dock inte om jag kommer byta ;) Har gjort flera stycken som jag bara kasserat för att jag inte tycker dom var snyggare än min nuvarande.. menmen ,. hard work work,
mor håller på att bygga ihop inredningen till vårt blivande badrum. Kommer nog bli väldigt snyggt där inne. Hehe, massa att bygga ihop.. nästan lite som IKEA... fast utan den där lilla limpåsen ;)

iaf, min lilla shoppingtur vart lyckad och jag hittade riktigt bra grejer till min syster. Kan dock inte visa det nu så hon kanske kika in här ;) Men jag ju säga att jag nog ska invenstera in det sen. Okey, det kanske inte var den världsbästa presenten, men hon kommer iaf inte bli missnöjd.


Nu ska jag ge mig på kodmallarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: