Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

I dag






God morgon!
Steg upp tidigt idag, hade planer att duscha innan jag drog iväg till skolan, men dum som jag är så tänkte jag inte på att det tar 20-30 min att borsta håret,. så det vart ju inte så lyckat.

Dagarna bara rinner förbi och det känns som jag inte får någonting gjort, riktigt uselt och jobbigt. Min lilla fotoblogg som jag skulle ta bättre hand om i år får tydligen vänta lite till. Har en massa bilder att visa upp! Men det tar förlång tid att fixa med alla, hade även tänkt starta men fototips och dylikt ,. blä. Ska börja skriva CV och personligt brev idag, tycker sånt är riktigt svårt, vad ska man skriva liksom? men jag har några goda ideér så det ska väl lösa sig.

Hungrig blev jag nu också  >.<

Aja, nu måste jag bege mig!
hörs!

Edit: Tror ni inte jag har sovmorgon idag! kollade schemat i hopp om sovmorgon, och så har vi det! Fett nice!
          God natt igen så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: