Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Ha-lu!


God morgon alla glada!
Idag lider jag av en sjukt tråkig dag, mina två hårddiskar är hos Fredrik och dessutom min kamera, varför är alltid suger efter att fota eller redigera som störst när man inte har det vid sig? Inte coolt. MEN jag har iaf varit lite effektiv på min veckolista. Har nästan rensat ut hela min garderob och håller på att rensa ut en massa mög från mitt rum. Det är minst 5 års påsamlade av för små kläder och onödiga saker. Stor blåa plastsäckar ftw! Jag har slängt alla mina OKEY, Frida, cosmo, Kerrang, closeup tidningar och de ända som finns kvar är DigitalFoto :) Lovar, det blev typ en halv säck endast med tidningar. Hittade tidningar från 2002 :P



Bild: Jag
, Aqvaria i Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: