Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Pengar ut




Bild: Jag



Fy vad det är tråkigt att betala räkningar! Har varit slarvig denna månaden och betalade en räkning som legat ett tag, sista dagen för att betala den är den 28de. Får lite ångest över sånt, så känns det ganske skönt :) Blev ganske mycket ut denna månaden, fick bla räkning från DigitalFoto på 300;- (för att fortsätta prenumera, 6 nr till)

Jag hoppas på att glida in på en räkmacka in i arbetslivet :) Det ser ganska bra ut. Har lämnat en sommarjobbs ansökan på Netto (ja, det stället som rånas minst en gång i månaden), och fick reda på att min far känner en vars fru jobbar där och har ansvar över anställningarna :D Kan ju inte direkt vara någon dåligt ;) Och om detta inte går så har jag lämnat ut en hel del ansökningar till. Och om inte det heller skulle funkar så kommer jag kunna ha en liten inkomst från företaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: