Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Konstig natt


Vaknade upp på soffan vid kl 8 i morse, ingen Fredrik brevid mig. Konstigt att han inte väckt mig så vi gick och la oss tillsamman. Sen kommer jag in i sovrummet så ligger han där och brer sig över hela sängen (har ju ändå 160 säng) och jag får trycka in mig där på en liten ledig ruta. Till min förvåning så ligger han med kläderna på! Urskumt.
Jag gik upp för sisådär en timme sen, och Fredrik klampade nyss upp för ett glas vatten. Han frågade vi borstade tänderna innan vi gick och la oss.... lite knasigt, Aja.

Jag har fixat designen i firefox nu, så nu ska det se bättre ut. Det är nog bara på Fredriks andra dator där den ser knasig ut, men det göra alla designer. Nu har jag bara det tråkiga jobbet att dela upp kategegorierna igen ,..

(Edit: fasen!! jag tog 'återställ kodmall' så nu har jag så nu måste jag göra om menylänk grejen från början :( och en hel drös andra saker,. var dum nog att inte spara min gamla design... )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: