Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

King kong och cing chong




Bild: Jag

Fredrik har fått en dålig vana av att vilja sova i soffan. Han går allstå och lägga sig där när vi ska gå och lägga oss, slutar alltid med att jag går och lägger mig i sängen själv, och sen kommer han inklumpandes vid 9-10 tiden. Ocoolt! Själv så somnar jag ganska snabbt till filmer osv, men om jag går ypp 9 på morgonen och Fredrik 1 på eftermiddagen så är det inte så konstigt att jag somnar före honom, och det runt 2 på natten.
Nu är klockan 5 och än en gång valde han soffan över sängen.


Aja, idag år jag ris, stekt kyckling och jordnötssås, typ samma som häromdagen. Idag blev det sån där "pallar inte gå och handla - tar det som finns i frysen" middag, men inte var det mindre gott för det ;)


Just de, de håller på att bygga om en massa precis utanför vårt fönster, och dom drar igång sina högljudda maskinger vif 7-8 på morgonen. Jag tror dom gör det med fint. Jäkla beauty sleep killers! Usch nä, man ska väl ta och sova. Natti natt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: