Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Härlig morgon?



Nja, men morgon hade iaf kunnat börja bättre.
Vaknade av att far började såga, vi håller på att renovera ett badrum i rummet brevid mitt, och det bästa var nog det att han sågade och sen bankade mot väggen som gränsar till mitt rum och precis där har jag också min säng >.<
men jag orkade inte gå upp så jag la kvar,. den var det över. Thank god! Bara det, sen sätta har på världens gubbrocken på högsta volym medans han målar. Lyckat.

Gick upp kl 10 när jag gick o la mig kl 3 *tummen upp*

Aja, Idag ska jag till Fredrik <3 Ska bli nice, han ska ut och käka med sina jobbekompisar så jag ska inte dit försen senare, fast ändå tills innan han kommer hem så jag kan fixa lite bilder :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: