Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

God morgon!




Bild: Jag



Snön ligger kall där ute och granen står statlig här inne.
Känns som detta skulle varit för sisådär två månader sen.. menmen,. man får väl vara glad att man får lite snö i alla fall :) Och hoppas på att den ligger kvar sen liten stund.
Och att det sen blir en snabb vår och sen riktigt varmt och skönt i sommar, kanske lite fler bad dagar än vad vi fick föra året? Det hade ju varit otroligt najs! Speciellt får oss, dom där fattiga studenterna som inte har råd att åka på semester :P
Detta är första bilden på våran lilla gran, och den tog jag innan idag. Det är lite konstigt eftersom det är vår första gran och jag vet inte, det är något speciellt med den första granen man fixar med sin älskling. Vår gran är den finaste, dock så är den av plast,. vi ville ha riktig, men det de klumpiga, nyfikna och knäppa katterna som vi har så är det nog bästa att köra allting i plast :P
Det är nog det bästa med snön, det känns inte lika knäppt att ha granen framme i februari. Haha!


all i want for christmas is you ,.


Kommentarer
EmmaConstance

Har ni granen framme än? :P

2009-02-19 @ 13:00:12
URL: http://emmaconstance.webblogg.se/
Prinzessin

Hehe jag har inte heller plockat undan min gran än

2009-02-19 @ 17:43:52
URL: http://prinzessin.blogg.se/
Inger

Oj står granen fortfarande kvar?

Men julen varar till påska, eller hur är det? hehe

2009-02-19 @ 19:51:29
URL: http://fotot.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: