Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

happ


En sak är säker. Minneskort gillar inte mig.

Tog lite bilder innan idag, och nu när jag skulle lägga in dom i datorn så krascha det, tror jag. Det funkar inte iaf, "CF-kortet är inte formaterat" är allt som kommer upp. Dt funkar inte att fixa med alla de där programmen såsom Data Rescue då datorn inte varkar hitta kortet,.. bah! och nä, det funkar inte heller när man försöker via kameran. Och inte funkat det att formatera skiten i heller ,.

Är mäkta trött på att saker aldrig vill funka -.-



Kommentarer
Fotograf MissJeni

Lät ju lite smådrygt det där :/

2009-12-16 @ 15:25:35
URL: http://jeni.blogg.se/
Fotograf Annelie Malmgren

*Svar: Väldigt drygt,. som tur var så hade jag inga bilder av större vikt på det :)* (den turen brukar inte jag ha..)

2009-12-16 @ 18:08:32
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: