Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Resekompis




Bild: Jag

Jag hade en resekompis med mig på den 1,5 timmes långa bussresan igår. Jag var hela vägen bort mot höganäs och träffade ett brudpar. Har förhoppningsvis en kanon plats att ta bilder på, nu var vi där när det regnade, men om det är upphåll på deras dag så blir det kanon. Nu önskar jag dock att jag hade bil och rediga blixtar- fast palla släpa på dom hela fotograferingen?

Idag ska jag hem, det är första gången på drygt en månad. Så lång tid har det nog aldrig varit innan :P






Kommentarer
Leo Erdfelt

Det finns en lösning på det ;)



hint hint

2009-08-04 @ 15:26:49
URL: http://www.erdfelt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: