Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Just my luck




Nätet verkar ha börjat funka som det ska igen :)

Ringde com hem imorse igen och så hade dom upptäckt att vi bor i ett "problemområde" (som jag inte viste det innan :P), och dom hade tekniker som jobbade på det. Nu 14 timmar senare funkar det.

Och vet ni vad som klabbar då? jo, mitt webbhotell, så jag kan inte svara på mail.. jag kan se dom, jag kan skriva svar till dom man dom skickas inte iväg :/ blögh!


Så denna dagen har jag redigerat bröllopsbilder och börjat fixa på en ny Bröllopsoffert :D





Kommentarer
Hobbyfotograf Erica Pettersson

Usch, vad tråkigt när det krånglar. Men hoppas att det fungerar som det ska från och med nu :)

2009-08-26 @ 19:22:09
URL: http://pitetjej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: