Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Hemsidan





Jag måste verkligen fixa min hemsidan. Den jag har nu är så himla ful, tråkig och oprofessionell och verkligen inte alls så som jag vill ha den. Jag saknar dock kunskapen till att få den som jag hade velat, men jag måste ta tag i det snart känner jag. Snart är bröllopssäsongen över för min del så då finns tiden- sen ska jag bara hitta orken till det :P

Aja, nog med det.
Jag var på möte med ett brudpar som jag ska fotografera i September, sista för detta året (om det inte trillar in lite sena förfrågningar), byn som de ska gifta sig i heter Arlid och är den mest underbara lilla byn. Riktigt mysig! Tror det kommer bli kanon bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: