Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

En liten uppdate


Nu sitter jag hemma hos Catti och vi ska snart ta och käka lite.
Vi har kollar runt efter lite roliga grejer att använda till vår plåtning som vi planerat imorgon. Jag vet på enn ungefär hur jag vill ha det, men rekvisitan är himla dyr! även på ett litet fynd stället, lagom typiskt >.<

förhoppningsvis kommer jag hitta något annat som jag tycker passar, annars får jag väl ta och köpa skiten och sen sälja på tradera, höhö


Och om 1 timme är det dags för min andra teorikörlektion. brum brum




 

Kommentarer
Prinzessin

Vad är det för stuff ni ska ha?

2009-08-18 @ 20:06:02
URL: http://prinzessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: