Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Annons





Jag har precis lagt ut
min första annons, på blocket. Detta är min första marknadsföring någonsin. Känns lite spännande, så nu hoppas jag att jag får in något jobb i alla fall :) Är inte så bra på att skriva annonser, så jag gjord den enkel :P Dock skäms jag lite över min hemsida, måste fixa bättre layout,. är inte sådär jättebra på det.. aja.

Jag bokade om ett bröllop idag, tydligen så är det någon som hade ringt runt och avbokat dom överallt! Tänk vilket kaos! men det löste sig fint, i alla fall för oss. Hände inte det någon annan i Skåne också? "Avbokarmannen" höhö, nä, men seriöst, det är en ganska sjukt sak att göra. Tänk bara hur mycket snokande denna personen måste göra för att kunna ringa runt och avboka,.

Aja, jag är på bra humör idag :)
Ska ner och boka min första körlektion! Ska bennamig ta tag i körkortet nu.

Kommentarer
G I L R A E N

Hehe. jag borde också rycka mig i kragen och marknadsföra mig mer. :P

2009-08-05 @ 19:02:24
URL: http://gilraen.se/blog
sannaa

Och jag måste bara säga att jag är så sjukt imponerad av dig, och såklart dina fina bilder. Men att starta ett fotografföretag osv. Så grymt! Det är verkligen en dröm.

2009-08-17 @ 13:16:51
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: