Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Valborg



Jaja, då vart det dags igen, som alla de förra året så blir det Ölbrännboll på Citadellet.
Hoppas på att det bli roligare detta året, det har inte varit så roligt de förra åren ;) Men det är ju en tradition.


Det har varit väldigt dåligt med uppdateringar de senaste dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på hur mycket jag har att göra. Nu har jag mailat runt en massa och försöker förbereda inför helgen. Hade möte om klassresan idag, och ja, fick reda på lite dåliga grejer så att jag måste planera om andra grejer, lite kompliserat. Jag ska fotografera ett bröllop imorgon, så mina tankar är mest på det just nu.

Skolan har jag också en massa som jag måste göra. Har inte direkt varit en flitigaste,. så ni måste jag skörda mig igenom allt som jag har skjutigt upp. Och får hoppas att jag klarar det, men jag har pluggat på nu i några dagar. 2 tentor, 2 prov och ett arbete som jag ska redovisa på måndag - allt detta på 2 dagar! Jag är stolt, men än är vägen till minst G i alla ämnen lång >.<

Nä nu måste jag fortsätta plugga.
Hörs imorgon! och ha en trevlig valborg!
/ A

Kommentarer
Pitetjej [FOTOBLOGG]

Hoppas du får en trevlig Valborgsmässoafton :)

Och lycka till med skolan :)

2009-04-30 @ 14:34:46
URL: http://pitetjej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: