Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Uppåt!


Då var man hemma igen :)
Det har gått riktigt bra idag, och jag tror att även denna fotograferingen kommer bli kanon! Underbart ställe som dom har bestämt sig att gifta sig på,. kommer dock inte ihåg vad det hette :/ och deras lilla son var sockersöt! Åhh längtar!

Är på massa bra humör idag!
Har jobbat lite med men företaget och räknat ytterster få mattetal, men det är bättre än inget ;) Ska dock försöka plugga mer. Det jag vill göra är att få igång företaget, börja marknadsför mig och få mer jobb, men jag har helt ärligt inte tid. De fotojobb jag har nu under skoltidens gång är mer än nog, det är endå en hel del arbete före, under och efter en bröllopsfotografering,. eller fotografering över huvudtaget. Men det är så kul!

Håller på med ett projekt som har lite med företaget och göra, det ska bli himla nice! Är fortfarande lite rädd över att det inte blir lika bra som jag förväntar mig :/ Aja, face your fear! Nu ska jag trixa lite med hemsidan så att den blir färdig någon gång och sen ska jag till älsko!

Hoppas ni har det underbart! :)
/Annelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: