Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

God morgon!





Bild: Jag

Jag måste bli bättre på att inte somna i soffan, igår somnade jag redan på första filmen! Och Fredrik kollade på sisådär 4 filmer eller nått.. Det är ju pinsamt. Vi gick och la oss kl 6 i morse, eller han gjorde. Jag har ju redan sovit jättelänge,.. Jag försökte somna, men nu har han ju börjat snarka så in i hundan! Men vet ju inte vart man ska ta vägen! Så jag la mig i soffan och sov lite till..


Ännu en bra dag väntar :)
Har nyss kollat på det senaste Greys anatomy avsnittet, i want more!! Bah! och så måste man vänta i en hel vecka ,.. funderar på att hämta hit säsongerna och kolla på alla avsnitt en gång till :P Eller kanske man ska börja om på vänner eller sex and the city- boxen. Livet är fyllt med svåra val.

Snart är det dags för ett möte med banken, och sen ska jag och mor åka iväg och handla presenter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: