Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

God morgon!



Idag ska jag iväg till Hässleholm
, för att möta en blivande brud och förbereda lite för bröllopet.
Det har 1,5 h att åka dit med tåg,. så jag ska försöka plugga lite under tiden, dock är jag mest rädd för att min mobil ska dö :/ Jag har inte hittat min laddare och jag har inte tid till att åka hem om... typsikt.

Annars så är det bara plugg på schemat. Fredrik vill att vi ska städa lägenheten och jag vill redigera bilder, men man kan inte alltid få som man vill ;) Vi borde dock städa, vi har inte råd att betala Sara för städning längre :P


Aja, nu ska jag väl försöka snygga till mig lite!
Hörs sen! / A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: