Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Designer



I nattas drömde jag att jag var skodesigner, som försökte få mitt märke känt ;)
Det vart intressant, hade en hel del kändisar som använda mina skor. Kanske dags att byta karriär?


Aja, idag verkar det bli en bra dag, solen ska vara framme.. och stannar imorgon också! Ska ha så himla kul på Valborg, visserligen ska jag ta det lugnt efter som jag ska fotografera bröllop dagen efter,. men det är inte försen vid 2 tiden så det är ju också ganska lungt :)

Nä, nu ska jag dra till skolan,.. och plugga!
så jag får 100;- + när det väl gäller


Kommentarer
FOTO I NORR - MARIE

Härligt med drömmar eller hur? Jag har också haft en hel del märkliga och roliga drömmar i mitt liv. En ggn var jag gift med själv Mr Bon Jovi som jag bara avgudar. Har alla deras skivor och det var häftigt att vara gift med en rockstjärna haha! Ha det gott

2009-04-30 @ 09:49:14
URL: http://fotoinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: