Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Tre generationer


Haft nästan en hel dag med tre generationen.
Jag, Mor och Mormor.

Mormor bjöd på underbar god middag! Mums! Sen vid sex tiden så drog vi till bion och kollade på Mamma Mia!
Fy va bra den var! Jag som är en total sucker för musikaler är fast. Den måste jag köpa..
vill se den igen, nu!
ABBA låtar kan ju inget annat att få en på bra humör! och dessutom en bra film till det ;) hehe.
Nu ska jag lyssna på ABBA, sjunga falskt och redigera bilder.
 





En väldigt bra dag!
,..... om man tänker på det positiva..

Kommentarer
Linda

Låter som en jättehärlig dag :)

2008-09-29 @ 09:26:33
URL: http://lillefots.blogg.se/
Josephine

Finns ju inget bättre än ABBA:) Jag är helt såld på filmen Mamma Mia, har redan sett den 2ggr, och flere lär det bli..

2008-09-29 @ 18:48:31
URL: http://mumintroll84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: