Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Underkänd


Igår skrev mor från hallen:
"- ANNELIE! Jag var inne på din blogg idag! Vad tråkig den har blivit. Du får ta och fixa det"

Så jag får väl ta tag i det, den nya designen är nästan klar, så ska bara fixa färdigt den och sen kasta in den här.
Min skärm har dock blivit konstig så om designen ser bar ut här så kan den se röv ut på Fredriks data >.<

Jag börjar inte försen kl tre imorgon så jag ska sitta uppe och fixa lite bilder. Känns att det är dags nu.
Ska nog jobba lite imorgon också, har bara jobbat 16 timmar denna månaden .. dålig. Min kamera släpps nästa månad och jag behöver fortfarande 3000;- till,. och gärna lite mer än så så att det inte känns hopplöst när man ska börja på ny kula och spara till fetebra objektiv.

Aja, nu ska jag väl ta och göra något vetting ;)
Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: