Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Time after time



Bild: Jag

Jobb, jobb
Idag ska jag jobba, det var två veckor sen sist :O Galet och dessutom så har jag inte lämnat in mina timmar för förra månaden. Vilket gjorde att jag betalade mer i skatt än vad jag fick ut.. 600;- för 16 timmars jobb  ganska dålig timlön ;)
Aja, en fetelön nästa månad skulle inte heller vara så farlig.


Fredrik jobbar natt idag. Vilket innebär att vi inte kommer kunna träffas så länge idag.. saknar honom <3 Jag vill så sjukt gärna sluta skolan o få ett jobb så att vi kan flytta ihop.. vi har blivit lite smått beroende av varandra. Det har blivit så illa att Fredrik lyckades "sova sked" med mig,. eller vad man nu säger. Ni vet så där som dom gör på filmer,. ja ialla fall Han har aldig kunnat sova så innan. Men nu så! :D Tar det som att vår kärlek växt ännu tjockare.


Edit: Det blir inget jobbande idag.. :(

Kommentarer
Prinzessin

sååå mycket klockor.. kugghjul.. ha sönder.. bygga annat.. kugghjul.. fint dregglar



Jag sover för övrigt nästan alltid sked och var har du fått tag på alla klockor?

2008-10-24 @ 13:34:52
URL: http://prinzessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: