Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Denna söndag,.


Ojdå, har inte skrivit något inlägg idag :P

Kanske för att det inte hänt så mycket? Hela dagen har det bara för "för mycket" tid över, har igentligen massa att göra och allt går på halv fart.
Nya bloggdesignen är snart färdigt,. mitt inyernett klöddar en del fortfarade så det tar ganska nog tid hela tiden, men snart så. Ville ha höst tema på designen, men det funkade inte så bra,. hittade inte färgerna som jag ville ha, menmen den blir lite rosa lila aktig istället. Det som tagit längst tid är att välja ut bilder, måste vara 3-4 bilder som passa bra ihop,. jag hittar inte den där tredje riktigt.

Hela dagar har gått ganska mycket på räls. Redigerat bilder- fixar design- kollat på Greys Anatome. Om och om igen. Kan knappt tror att jag tänkte det- men det ska bli ganska skönt med skola imorgon. haha.

Nä skolan imorgon ska bli kul. Ska fota i studio för första gången :D:D
Jag och Tuva. Har inte riktigt bestämt kläder och så, den ideén jag hade vart lite svår att fixa på så lite tid. Vi har inte äns pratat igenom om hur vi ska göra :P sa till henne "-asch bara ta med massa kläder så hittar vi på något" ,. det hela är ju faktist för att jag ska lära mig, sen kan jag ta bilder med mer genomtänkte bilder hemma :)


Hela dagen har jag varit desperat efter mail,
nu har jag tre ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: